On top of the world 2012

2012 ett år som alla andra fast inte alls. För första gången på länge känner jag att det faktis inte bara rusade förbi utan att jag han med att uppleva allt man faktis varit med om. Och det var ju faktiskt ett av mina mål,att leva lite mer här och nu inte bara tänka på vad som förväntas av mig i morgon. Well done! Ett år när jag sorterat bort saker jag inte mår bra av, slutat höra av mig till folk bara för att jag borde eller för att jag är den som är "så bra på att hålla kontakten" och det känns sjukt bra. Man märker snart vilka som är på riktigt och det är en miljon gånger mer värdefullt. Jag gav mig det här året att spåra ur när jag kände att jag behövde och stanna i min trygga bubbla av nära vänner när det känts bäst,och det mina vänner är ett tips jag vill dela med mig av. Inte exakt rocket sience, men inte alltid så lätt att efterleva. Min och min älskade Annikas "25års kris" är det bästa som hänt det här året, galenskap på galenskap och bara göra vad tusan som helst för att känna sig levande.
 
Jag har så klart gjort saker som jag helst velat undvika också, ni vet sånt som att förälska sig i helt fel man delat en natt med någon som det hade skonat mitt hjärta att aldrg träffa igen. Men å andra sidan så har det gjort mig lite starkare och nej jag kommer aldrig sluta med sånna saker för som en av mina närmsta vänner påpekade så sent som här om dagen är jag galet mycket en känslomänniska. Jag kastar mig handlöst och hoppas att någon ska fånga mig. En egenskap med två sidor av samma mynt, man får många fina upplevelser som man skulle missat om man tänkt med hjärnan i stället för hjärtat men det blir givet en del hårda fall. Man i år har jag accepterat att det här är jag och det är så här jag lever mitt liv bäst. Älska mig för den jag är och jag kommer älska dig dubbelt tillbaka!
 
GOTT NYTT ÅR ALLA ÄLSKANDE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0