En snabbis

Det stod något på tyska tvärs över min dataskärm helt plötsligt när jag skulle streama Gossip Girl i förra veckan. Där efter har jag haft en ickefungerande dator. Tror visst att det kallas virus... Tur att pappa är dator dr nummer ett och kan ta sig an min rosa numera pensionär i datorliv mätt. Tror att med lite tur samarbetar den ända till hösten! Men vad gör väl lite teknikstrul när senaste veckan varit sprängfull med studentfirande,överraskningsfest,bruduppsättning,tävling och lite till. Lägg till att det är högsäsong på jobbet så inser man rätt snart att det varit en vecka som kräver en sån där standardoutfit som är snygg,går att ändra på med små medel och bekväm. För några år sen va min bas ALLTID svarta tights och svart linne. Just nu är det mina blå jeans som slutar vid fotknölen och t-shirts som jag klipper av ärmarna på, smashing!

LL-love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0