Krasch bom bang

Den senaste tiden känns som ett myller av händelser, det är som att det nästan blir svårt att urskilja vilken som är vilken. Mycket kul,ännu mer jobb (som i och för sig är hur kul som helst det med) och en massa möten med fina människor. Igår fick jag aha upplevelsen när jag kom ner till träningshallen att det var första gången jag på flera veckor verkligen vara där på riktigt,jag menar fysiskt har jag vart där som vanligt några dagar i veckan och tyckt att det varit som vanligt. Men jag vet inte i stressade perioder är jag ofta ett steg före i huvudet eller typ tre(?!) och problemet då är ju att man missar halva upplevelsen i det man gör. Men samtidigt kan det under vissa tider i livet vara räddningen. Svår avvägning det där,nu är jag i alla fall helt med och på ett ställe i taget. Det betyder att det är sommar. Helt plötsligt han alla tankar och funderingar ifatt mig och veckan har väl inte bjudit på allt för mkt sömn, men va ska man göra? Är man känslomänniska så är man. Jag har lätt att tycka om och välkomna folk till mitt hjärta utan att tveka, problemet är att jag faller så hårt när det inte funkar. Men men får jag välja kommer jag välja höga berg och djupa dalar i stället för raksträcka varje gång. Det blir mer utmaning så.

LL-love life

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0