Gymdejta

Hej darlings, jag tänkte att jag skulle ha dragit upp och tränat i morse. Men körde ett rätt köttigt magpass med Penny-Lane i går afton. Det kändes toppen att inleda veckan så,gillar att träna måndagar då har man liksom kickat igång veckan. Hur tycker ni? Nu var det så mycket snyggt att spana på på gymmet i går att det blev en del fniss också,men det gör inte så mycket. Jag var helt slut och lycklig på väg hem. Men morgonens pass fick skjutas på framtiden till kvällen så kroppen hinner komma ikapp lite. Dessutom kändes sömnen rätt viktig att prioritera under dessa vintermånader.

Den här veckan borde jag se till att få in två morgonpass om jag ska få ihop så många pass som jag vill ha. Ett inbokat med tidigare nämnda Penny-Lane i morgon,vilket är bra för då kan man inte bara stänga av klockan och snooza. Hur gör ni för att inte "gymskolka"?

Ta hand om er!
LL-love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0