Handstand

Hello,egentligen för länge sen god natt men men så kan det bli. Kom hem rätt sent efter ett riktigt bra rygg/axel pass på gymmet. En mängd rygglyft och massa handstående (ja jag tycker fortfarande bättre om att vara upp och ner än att lyfta vikter). Och så klart lite cardio till uppvärmning 20min crosstrainer och 3min rodd. Tror det kommer kännas i morgon.

Passade på att laga ett gäng matlådor när jag kom hem, wokade grönsaker i cocosmjölk kryddat med curry och vitlök serverat med ris. Jag toppar alltid med lite cocosflingor och soja. Gott,billigt,färgglatt och snabbt! Och helt okej hälsosamt ;) min melodi!

Sweet dreams champs!
LL-love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0