Love breakfast

När jag var i tonåren hade jag också en period när jag låtsades att jag mådde illa av frukost bara för att alla coola gjorde det. Bortsett från den tiden har jag alltid längtat till frukost. Bästa målet helt klart. Nu är det så att jag också gillar att sova så jag har löst det hela med att ha frukost på jobbet så kommer man hit kanske 20min innan man börjar och hinner äta en bra frukost och slippa handla den vita ostfrallan på vägen som ändå bara mättar typ en kvart. Går man i skolan kanske man kan göra i ordning ett litet frukost paket kvällen innan som bara är att rycka ur kylen när man är på språng.

Just nu startar jag dagen med en STOR kopp kaffe (med lite mjölk), en skål med keso,hallon,en banan och lite vaniljyougurt,mums! Och ibland händer det att jag tar en knäckemacka till. Jag väger eller mäter inte min mat eftersom det faktiskt varierar hur hungrig man är.

LL-love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0