Ofrivillig pause

Hello lovers! Skärpning på mig,dålig uppdatering förra veckan. Hoppas ni förlåter. Jag tränade på jättebra fram till onsdag,sen fick jag plötsligt galet ont i min axel... Jätte onödigt,det går väldigt dåligt ihop med mitt jobb. När handen började domna tänkte jag att "oj jag kan nog inte bara ignorera det här den här gången". Och vad trött man blir av att ha ont :(

Så blir det inte bättre under veckan måste jag nog kolla upp det. Jaja så kan det gå,man är visst bara supermänniska till en gräns. Voltaren salva och träning på gymmet med lätta vikter får bli min kompis den här veckan. Jag tänkte även försöka lägga in lite lunch promenixer,hur ser det ut för er? Hinner ni få tillräckligt med dagsljus? Annars tycker jag vi kämpar tillsammans,20min varje lunch! Let's go!

Bjuder på en lycklig tjej från lördagens långpromenad. Ha en fantastisk måndag lovers.
LL-love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0