Old school

Hemkommen och uppkrupen i soffan,helt slut. Hängde på min coola ladys och körde old school redskapsbana i kväll. Ja tänkte bara att jag skulle vara med på uppvärminingskoreografierna men blev så taggad av at tävla lite mot mina tuffingar, och dom blev allt lite taggade av att han en gamling som mig hängande hack i häl. Hade verkligen glömt hur tungt ded är att köra upphopp på en tjockmatta eller åla sig i en låg tunnel. Framförallt i tempo. Men galet kul,mina fina ladys är så grymma! skulle det alltid vara sååå här roligt att träna skulle jag träna ännu mer.
 
Till middag blev det proteinpankaka (glömde helt bort att jag faktiskt har hampaprotein hemma till just det här) lättlagat,gott och mättande när man kommer hem sent. Tre ägg,en matsked hampaprotein,lite vatten eller mjölk och en mosad banan. Serverat med keso,färska jordgubbar och lite lönnsirap.
Mätt och väldigt trött tjej just nu.
 
Puss och godnatt på er!
LL-love life
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0