Varför träna?

Efter vilodagen är jag taggad till tusen på att möta upp mina ladys på gymmet efter jobbet. Grymt bra sätt att avsluta arbetsveckan på. Pass 5 i ordningen för den här vecka,heja mig! 
 
Så varför träna så här mycket? Jag tränar för att orka allt annat skoj jag vill hitta på. För att va stark,pigg och frisk. Som frisör behöver man träna för att klara av att jobba hela livet. Min kropp mitt ansvar,jag orkar inte med folk som hittar på undanflykter jämnt. Tar man sig inte ut och rör på sig kommer det inte hända något häller. Jag tycker man är skyldig sig själv att ta hand om sig. Du bör va ditt eget största fan,är du inte det gör något åt saken. Jag har haft astma hela mitt liv och TACK vare att jag alltid tränat mycket och skött mina mediciner har jag mått som vanliga icke astmatiker större delen av mitt liv. För mig är det även viktigt att ha en kropp som ser sund ut alltså prioriterar jag det. Ta hand om er själva nu! Och ha en fortsatt grym fredag!!
 
LL-love life 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0